חדשות

שוב אלימות נגד רופאים: בהדסה עין כרם הותקף רופא ע"י בני משפחה

שני תושבי מזרח ירושלים נעצרו בסוף השבוע לאחר שהיכו רופא מ"הדסה" בבעיטות ובאגרופים על רקע אי שביעות רצונם מטיפול בקרוב משפחתם

בית החולים הדסה עין כרם. צילום: אבי חיון

שני תושבי מזרח ירושלים בני 21 ו-25 נעצרו בסוף השבוע (ו') לאחר שהיכו רופא באחת ממחלקות בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הרופא הותקף בבעיטות ובאגרופים על רקע אי-שביעות רצונם של בני המשפחה של מטופל מהטיפול בו. הרופא שהותקף נשלח לעבור בדיקה במיון והגיש תלונה במשטרה.

בשלב הראשון תקף אחד מהם את הרופא וצוות הביטחון של בית החולים שהגיע למקום הזעיק את המשטרה והוא נעצר. לאחר מכן הגיעו בני משפחה נוספים והיכו גם הם את הרופא. צוות מחלקת הביטחון של בית החולים פעל מיידית ונעצר אדם נוסף. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של השניים בשלושה ימים.

הנהלת הדסה הדגישה כי מדובר בחציית קו אדום: "הכאת צוות רפואי העושה לילות כימים למען המטופלים בשעתם הקשה אינה מקובלת ולא נוותר עד למיגור התופעה. אנו מצפים ממשטרת ישראל ומהרשויות שימצו את הדין עם התוקפים".

בשבוע שעבר תקף מטופל מנהלת מחלקה במרכז לבריאות הנפש לב השרון. בעקבות ריבוי המקרים של אלימות כלפי צוותים רפואיים החל משרד הבריאות להפעיל לאחרונה דסק לניהול תלונות על אירועי אלימות במערכת הבריאות. בדסק ירוכזו אירועי האלימות, ינוהל מעקב פרטני אחרי טיפול, כתבי האישום נגד המעורבים והליכים משפטיים.

נושאים קשורים:  אלימות נגד רופאים,  הדסה עין כרם,  משטרת ישראל,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
11.03.2024, 21:45

לשלוח אותם לטיפול בשיפא!